Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Етика


Тагієва Тетяна Іванівна
СЗШ №5

Формування основних культурних цінностей і виховання гормонійної  особистості під час викладання курсу «Етика» 

Горбань Галина Прокопівна
СЗШ №4

Організація творчої діяльності  школярів спрямованої на формування етичних та естетичних цінностей людини  

Редька Леонід Миколайович
 СЗШ №1

Патріотичне та громадянське виховання на уроках етики

Кулагіна Леся Яківна
СЗШ №6

 Формування моральної культури особистості на уроках етики

Рилова Ніна Іванівна
СЗШ №7

 Духовно – моральне виховання засобами предмету  «Етика»

Танцерова Ірина Вікторівна
СЗШ №5

Полісуб’єктний підхід викладання суспільних дисциплін як засіб формування інноваційної особистості


Будь, як вогонь, гарячим,

Будь, як вода, прозорим,

Не ставай таким, як пил,

Підкорений усім вітрам

                                                  Омар Хайям

 Бажаємо творчого натхнення та успіхів в новому навчальному році!

Памятка-алгоритм для самоаналізу уроку

1.Яким був задум уроку , його план, чому саме такий?

2. Яке місце займає цей урок в темі, розділі, курсі? Як він повязан з попередніми уроками? Як він працює на наступні уроки, теми, розділи? Як ви визначили тип уроку і чому саме такий?

3. Які особливості учнів були враховані під час підготовки до уроку і чому?

4. Які навчальні задачі ставились на уроці і чому?

5. Чому була вибрана саме така структура уроку?

6. Хід уроку. Діяльність вчителя і учнів. Чому був зроблений акцент саме на такому змісті,  обрано саме таке поєднання методів та засобів навчання? Як здійснявся диференційований підхід до учнів на уроці? Як була здійснена позитивна мотивація навчання? Чи був спрямований урок на стимулювання учнів до самоосвітньої діяльності, самостійної творчої роботи?

7. Чи справедливо були оцінені учнівські досягнення? Чи відповідали вони критеріям оцінення?                                                                    

8. Наскільки вдалося досягти мети, поставленої в плані уроку?                                                                                                         

9. Причини невдач та недоліків проведеного уроку.

10. Які висновки із результатів уроку необхідно зробити на майбутнє?