Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Етика » Рилова Ніна Іванівна

З досвіду роботи вчителя
12.04.2012, 13:16

   Парна робота

Урок 9 «Коли нам буває соромно» (5 клас)

Обговоріть текст «Чому Марисі стало соромно» за питаннями підручника. Кожен відповідає на 2 питання. А чи знаєте ви відповіді на питання, які задавала Оленка Марисі? Розкажіть один одному про своїх рідних.

Урок10 «Яке значення має для людини сімя» (5 клас)

Візьміть інтерв’ю у сусіда по парті на тему «Твоя улюблена домашня справа». В  інтервю можна використати такі питання:

1.     А в тебе є улюблена домашня справа?

2.     Як ця справа стосується допомоги твоїм рідним?

3.     Чому вона тобі подобається?

Урок 1 «Навіщо вивчати етику»  (6 клас)

Завдання 5 підручника. Роздивіться малюнок та обговоріть його. Які правила етикету тут порушені? Розкажіть один одному про те, як ви приймали гостей на своєму дні народження, як ви їх розважали. Чи не було у вас такої ж ситуації, яка зображена на малюнку?

Урок 4 «Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири» (6 клас)

Прочитайте текст 2 (стор. 28) Складіть 3 питання за цим текстом і задайте їх класу.

Урок 16 - 17 «Що означає бути моральною людиною»

 (6 клас)

Скласти прислівя із розрізнених слів.

1.     Робити, жити, не, хоче,  тому, тяжко, хто. (Тяжко тому жити, хто не хоче робити)

2.     Шанують, ввічливих, лагідних, і, скрізь. (Ввічливих і лагідних скрізь шанують)

 

3. Вітання, дорожчі, частування, від, щирого, слова. (Слова щирого вітання дорожчі від частування).

3.     Горю, радій, чужому, не. (Не радій чужому горю).

 

Урок 20 «У чому виявляється милосердя» (6 клас)

Розкажіть сусідові по парті про свої добрі справи. Чи доводилось вам проявляти милосердя?

Складіть підсумкові питання до уроку. Першим питанням буде таке: Що ми розглядали сьогодні на уроці?  При складанні питань зверніть увагу на етичні терміни, опрацьовані ситуації та  завдання 5.

Урок 24 «У чому виявляється уміння користуватися мовним етикетом» (5 клас)

Виправити помилки.

1.     В школі треба вітатися тільки з тими вчителями, які у вас викладають.

2.     Звертання до однокласника:  «Пан Сашко!»

3.     Першою повинна вітатися бабуся, а потім її онук.

4.     При привітанні дівчина першою не подає руки, а чекає, коли її подасть хлопець.

5.     На вулиці або в шкільному коридорі  той, хто обганяє знайомого, вітається останнім, а той, кого обганяють, вітається першим.

6.     Ваш супутник вітається зі своїм знайомим, ви не повинні з ним вітатися. бо ви його не знаєте.

Урок 26 «Що можна прочитати у погляді» (5 клас)

Правила етикету.   Закінчить речення:

1.     Заходячи у закрите приміщення, чоловік повинен зняти …

2.     Подаючи руку для привітання, треба обов’язково зняти …

3.   Є приміщення, де чоловік не знімає головний убір. Це …

                       Мозковий штурм

Урок 8 «Чому не можна принижувати людську гідність» (5 клас)

Підсумкові питання уроку. Опитування проводиться за типом «Віночка» (діти перших парт подають один одному руки і висловлюють свою думку)

1.     Що треба знати про себе, щоб не втратити людську гідність?

2.     Чому не можна принижувати гідність іншої людини?

3.     Чи у кожної людини є честь?

4.     Як пов’язані поняття «гідність» і «честь»?

5.     Придумайте речення зі словом «гідний»

6.     Придумайте речення зі словом «чесний»

Урок 12 «Як досягти поваги в колективі» (5 клас)

Підсумкові питання уроку. Опитування проводиться у формі «мозкової атаки» (діти одного ряду  встають, дають відповіді на питання, аргументують 1-2 реченнями свою думку).

1.     Чим товаришування відрізняється від дружби?

2.     Чи важливо для людини мати товаришів?

3.      Що таке честь людини?

4.     А що таке честь колективу?

5.     Чи є спільне в поняттях «честь людини» та «честь колективу»?

6.     Чи можуть усі діти класу товаришувати?

7.     Що можна зробити, щоб клас став по-справжньому дружним?

Урок 4 «Чому моральні цінності визначають як життєві орієнтири» (6 клас)

Клас поділено на 3 групи (по рядах). «Мозковий штурм» ( члени групи висувають різні, в тому числі й альтернативні ідеї, а потім обирають найкращу).

Завдання підручника. Стор.31, завд.3. Прочитати притчу, сформулювати та записати висновок до неї.

Категорія: Рилова Ніна Іванівна | Додав: norma
Переглядів: 932 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: