Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Образотворче мистецтво » Методичні рекомендації

Поради вчителю

Рекомендації наради керівників методичних об’єднань для вчителів художньої культури

 Навчання художньої культури має базуватися на таких положеннях:

ü уроки мають бути емоційно насиченими і цілісними.

ü головне не кількість набутих знань, а  накопичення особистісного художньо- естетичного досвіду; не інформація, а власні емоції та почуття, ставлення до мистецьких цінностей.

Саме тому рекомендовано педагогам художньої культури перейти із площини монологічного викладу навчального матеріалу у площину діалогу між учнями. Цьому сприятиме використання різноманітних форм роботи на уроці, використання інноваційних художньо-педагогічних технологій, переважно змінюючи форму подачі на діалогічну.

ü В процесі навчання художньої культури доцільно посилити між предметні зв’язки, зокрема з іншими предметами гуманітарного циклу, а також з інформатикою(підключення художніх матеріалів з мережі Інтернету).

ü Важливо поєднувати уроки  з позаурочною естетико-виховною роботою.

ü При викладанні курсу художньої культури необхідно застосовувати засоби стимулювання художньої самоосвіти старшокласників, навчити їх самостійно планувати свою художньо-пізнавальну діяльність, контролювати її виконання, адекватно оцінювати її результати. Для розвитку самоосвітніх компетентносте й учні мають включатися у різні види пошуково-дослідної роботи, зокрема брати участь у роботі МАН.

 

Рекомендації обласної наради керівників методичних об’єднань для вчителів образотворчого мистецтва та креслення

ü вивчати і пропагувати, узагальнювати новаторський  педагогічний досвід з методики викладання образотворчого мистецтва і креслення;

ü Активно запроваджувати у художньо – виховному процесі технології духовності завдяки яким вводяться не тільки засоби та інструменти, а й змістовна духовна пожива мистецтва;

ü Ефективно використовувати національні традиції, сучасний світовий і вітчизняний досвід та дослідження педагогічної науки у сфері духовно – морального, художньо – естетичного виховання учнів;

ü Залучати учнів до творчої діяльності, з цією метою запроваджувати моделі реальної діяльності які дають учням можливість предметно, безпосередньо й емоційно бути в ситуації морального вибору, пошуку, дії, вчинку;

ü Проводити моніторингові дослідження , щодо ефективності системи художньо – естетичного виховання, рівня засвоєння дітьми духовних цінностей.

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: AchkasovaAM (04.01.2012)
Переглядів: 1256 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: